flöööööt

Jösses.. Den här helgen har ju inte varit nyttig någonstans.. Inte bra för min vikt :/

Pizza k fredags på jobbet, hamburgare och sushi igår och nu till lunch blir det klyftpotatis och revben med bea sås :)


Sjukt gott måste jag ju säga..

Men men, bättre lycka nästa gång, eller är det inte så man säger ;)


Annars har vi inte gjort mycket.. Har haft herrn här hemma på besök, va en sväng ute hos mamma igår och idag har vi varit ute en sväng och även handlat..


Sen början åker hem ska jag och snuttan ut till mamma igen.. Då ska jag städa bilen.. Det behövs verkligen !!
Ser ut som 5e världskriget i den..


Nu ska ja börja duka inför maten..
Mmmmmm, så gott det ska bli :)


Over & Out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0